תוכן עניינים

דרכים לשיפור הקידום האורגני מבלי לשכתב את תוכן האתר

כדי להבין את הדרכים לשפר את הקידום אורגני SEO מבלי לשכתב את תוכן האתר שלך, חשוב להבין תחילה את היסודות של SEO. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כוללת מספר טכניקות שעוזרות לדף להופיע גבוה יותר כאשר משתמשים מזינים שאילתת חיפוש רלוונטית במנוע חיפוש. זה כולל אסטרטגיות הקשורות לתוכן הסובבות סביב הטקסט והתמונות שלך, כמו גם אסטרטגיות פונקציונליות הסובבות סביב יכולת הניווט של האתר והדפים שלך, מהירות הטעינה והארגון הטכני.

איך קידום אתרים אורגני עובד?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מאפשרת למצוא את האתר שלך בקלות כאשר משתמשים מבצעים חיפוש רלוונטי. אחד הגורמים הגדולים ביותר הוא התוכן באתר שלך. במקרים מסוימים, ייתכן שתרצה לשפר את SEO, אך אינך יכול לשכתב את התוכן של דף. החדשות הטובות הן שיש דרכים לשפר את SEO שלך מבלי לשכתב את תוכן האתר שלך. שיטות ה-SEO הטובות ביותר משתנות ככל שמנועי החיפוש משנים את האלגוריתמים שלהם, לכן עדכנו את הפוסט הזה לשיטות מומלצות לקידום אתרים.

גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר, ומעבד כ-5 מיליארד שאילתות ברחבי העולם מדי יום. גוגל גם משקיעה כמויות אדירות של זמן וכסף בשיפור מתמיד של מנוע החיפוש שלה. מסיבות אלו, רוב המומחים לקידום אתרים משתמשים בגוגל כדי לבדוק ולהעריך את האפקטיביות של אסטרטגיות ושינויים לקידום אתרים. עם זאת, אסטרטגיות SEO שעובדות עבור גוגל יעבדו בדרך כלל עבור כל מנועי החיפוש.

מדוע קידום אורגני SEO חשוב?

קידום אתרים הוא קריטי לשיווק דיגיטלי. אם משתמשים לא יכולים למצוא את האתר שלך כשהם נכנסים לחיפוש רלוונטי, או שהם נוחתים קודם באתר של מתחרה, אתה מאבד את תשומת הלב של הלקוחות וסביר מאוד שהרכישות שלהם.

למעשה, יש דרך קלה לשים תג מחיר על מאמצי ה-SEO שלך. עסקים יכולים לשלם עבור מיקומי מודעות מובילים שמופיעים מעל התוצאות הראשונות בדף תוצאות של מנוע חיפוש, או SERP, כאשר משתמשים מזינים שאילתות מסוימות. שאילתות מסוימות יקרות הרבה יותר מאחרות לפרסם בהן, אך הערכות מצביעות על כך שעסקים מוציאים בין 1,000 ל-30,000 שקלים בחודש על מודעות אלו. זה 12,000 עד 120,000 שקלים בשנה עבור עסקים קטנים ובינוניים, כאשר עסקים גדולים מוציאים יותר מ-50 מיליון דולר בשנה. אבל מה זה אומר על מאמצי SEO?

המטרה של SEO היא לשים את הדפים שלך בראש ה-SERP, שם הם יקבלו את מירב הקליקים מלקוחות מתעניינים. קליקים וביקורים אלו נחשבים לתנועה אורגנית , שאינה משויכת למודעה. למרות שמאמצי SEO דורשים זמן ומומחיות, המטרה זהה למטרה של מודעה בתשלום. למשוך את תשומת הלב של הלקוחות, לקבל את הקליקים שלהם ולהביא אותם לאתר שלך כדי שיבצעו רכישה. לכן, עם קידום אתרים יעיל ותוכן מעולה, אתה יכול להעלות את הדפים שלך בראש החיפוש מבלי לשלם על מקום.

אם אתה עדיין לא משלם על נקודות SERP מובילות, אתה יכול להסתכל על העלויות הממוצעות בענף שלך כדי להריץ מספרים ולקבל מדד. בעוד שאסטרטגיות קידום אתרים לא יבטיחו מקום ב-SERP מוביל כמו מודעה, רישומים ללא תשלום נתפסים לעתים קרובות כבעלי ערך ולגיטימיים יותר גם במוחו של הלקוחות. כמו כן, לקידום אתרים טוב יותר יש השלכות חיוביות על חלקים אחרים באתר שלך ועל אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הכוללת שלך. על ידי השקעת אפילו חלק קטן מההוצאות על מודעות החיפוש שלך ב-SEO, תוכל לקבל תנועה אורגנית רבת ערך ולשפר את הערך הכולל של האתר כולו.

שיטות מומלצות לקידום אורגני (SEO) :

1. כחלק מהקידום האורגני הגדר תגי כותרת בכל עמוד

התחל על ידי הגדרת תגי הכותרת של כל עמוד. תגי כותרת מספרים למנועי חיפוש ולמשתמשים במה עוסק דף. הכותרת שלך צריכה להיות באורך של כ-60 תווים והיא צריכה לסכם בקצרה את הנקודה או המטרה של העמוד. מילת המפתח הממוקדת של הדף צריכה להיות גם בתגית הכותרת (עוד על כך בהמשך).

תגי כותרת הפכו פחות חשובים מכיוון שמנועי החיפוש פיתחו דרכים יעילות יותר לפענח על מה עמוד. עם זאת, אופטימיזציה של תגי הכותרת שלך עדיין יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את SEO מבלי לשכתב תוכן.

אם יש לך אתר וורדפרס, אני ממליץ להשתמש בתוסף Yoast SEO כדי לעדכן את תגי הכותרת שלך. זה ייתן לך תצוגה מקדימה של איך הדף שלך ייראה בתוצאות החיפוש באמצעות תג הכותרת שהגדרת, וזה גם מספק עוד כמה המלצות מעולות לקידום אתרי

2. למנף מילות מפתח בתוכן קיים

בעולם קידום אתרים אידיאלי, תסיים את כל מחקר המתחרים ומילות המפתח שלך כדי לקבוע לאילו ביטויים למקד עם האתר שלך לפני פיתוח מפת האתר שלך ולמעשה כתיבת תוכן. עם זאת, זה לא תמיד אפשרי.

אבל, הכללת מילות המפתח החשובות איפשהו בעמוד היא פחות או יותר דרישה. אם אינך יכול לשכתב את תוכן האתר שלך, בחר מילות מפתח על סמך התוכן שקיים.

אתה יכול לזהות מילות מפתח אלו באמצעות מתכנן מילות המפתח של Google . באמצעות כלי זה תוכלו להזין את כתובת האתר של העמוד שברצונכם לבצע אופטימיזציה. וגוגל תספק לכם רשימה של מילות מפתח ונפחי חיפוש שלדעתה רלוונטיים לדף האינטרנט שלכם. אתה יכול להשתמש במידע זה בעת כתיבת תגיות ותיאורי כותרת הדף שלך. כדי לוודא שאתה חושב שמילות המפתח שאליו אתה ממקד הן רלוונטיות.

3, פרמט את התוכן שלך כראוי

בצד עותק גוף, גורמים מאחורי הקלעים משפיעים גם על SEO שלך. לכן, אם אינך יכול לשנות את המילים בדף, שקול לשנות את האופן שבו המילים הללו מונחות. הארגון הנכון מראה לגוגל שהתוכן שלך קל לקריאה והבנה. אלמנטים אלה חשובים גם לנגישות האתר .

חלק ממרכיבי העיצוב כוללים:

  • עיצוב כותרות בסדר הנכון (H1, H2, H3 וכו')
  • רשימות ממוספרות או תבליטים (כמו זו!)
  • שימוש מודגש, נטוי והדגשה כדי להעביר משמעות, לא לשם הדגשה
  • הפרדת פסקאות

4. היפטר מתוכן באיכות נמוכה

מנועי חיפוש סורקים ומאנדקסים דפי אינטרנט בכל רחבי האינטרנט כדי שיוכלו להציג את הדפים הנכונים בזמן הנכון, בשבריר שנייה. המשמעות היא שהרובוטים סורקים כל הזמן את האינטרנט. אבל הם רוצים רק לאסוף מידע רלוונטי ובעל ערך למשתמשים.

עם מיליארדי דפים לסריקה, ייתכן שהרובוטים האלה לא יטרידו את האתר שלך אם הם ימצאו מספר גבוה של דפים באיכות נמוכה. או אם הדפים שלך קבורים עמוק בתוך הארכיטקטורה של האתר שלך.

אם אינך יכול להוסיף תוכן חדש לאתר שלך, תוכל לשפר את SEO שלך. על ידי הפחתת מספר הדפים באיכות נמוכה או הדפים עם תוכן משוכפל . זה ישפר את "רוחב הפס הסריקה" של האתר שלך. ויוודא שהתוכן הטוב יוכנס לאינדקס כאשר סורק מגיע לבקר.

5. היו מכוונים בבניית הקישורים הנכונים כחלק מהקידום האורגני

בעוד שתוכן חשוב לשיפור ה-SEO שלך, גורמי קידום אתרים מחוץ לאתר ובניית קישורים הם גם קריטיים. בשנים האחרונות, גוגל הבהירה שמומחיות, סמכות ואמינות (EAT) חשובות לדירוג טוב. גוגל משתמשת בקישורים כאינדיקטורים של EAT.

כאשר אתר אינטרנט מקשר לאתר שלך, תחשוב על זה כהצבעת אמון. האתר השני מקשר לתוכן שלך כי הם חושבים שהוא מועיל, אינפורמטיבי ואמין. משמעות הדבר היא שקבלת קישורים מאתרים אחרים יכולה לשפר את SEO שלך. מבלי לשכתב את התוכן שלך. ככל שהאתר המקשר פופולרי יותר, כך הקישור בעל ערך רב יותר.

מלבד הסמכות של האתר המקשר, אתה גם רוצה לחפש אתרים שנמצאים בתעשייה שלך. או למקד לאותם נושאים כמו האתר שלך. גוגל תתאם את נושא האתר המקשר לאתר שלך כגורם SEO. הן האתר עצמו והן הטקסט המשמש בקישור, שניהם חשובים.

איך משיגים קישורים מסוג זה? כמה מקומות טובים להתחיל בהם כוללים חבר בארגונים בתעשייה. מתן חסות לאירועים רלוונטיים או אספקת תוכן פוסטים בבלוג אורחים עבור בלוגים פופולריים המכוונים לקהל שלך.

6, מטב את מהירויות טעינת הדפים

ככל שגוגל עדכנה את האלגוריתם שלה, מהירות טעינת הדפים הפכה לגורם חשוב עוד יותר. גוגל רוצה לספק למחפשים את החוויה הטובה ביותר האפשרית כאשר הם נוחתים בדף מחיפוש. עמוד שנטען במהירות מספק חוויה טובה יותר.

גורמים רבים משפיעים על מהירות הטעינה של הדפים שלך. כמו מספר וגודל התמונות שלך. הפלטפורמה שבה האתר שלך פועל, תוספים וכלי צד שלישי שבהם אתה משתמש והגדרות מטמון.

 7, הקפידו על עיצוב ידידותי לנייד

רבות מהדרכים שהזכרנו לשיפור ה-SEO שלך חלות על חווית המשתמש שלך. זה אינו יוצא מן הכלל. גוגל עדכנה את האלגוריתם שלהם מספר פעמים. כדי לתת עדיפות לאתרים עם ביצועים טובים במכשירים ניידים. אם האתר שלך אינו מותאם לנייד, אתה מקשה על איסוף מבקרים והפניות. ומקשה על המשתמשים למצוא את האתר שלך.

תוהה אם האתר שלך ידידותי לניידים? לגוגל יש כלי גם לזה.

אתרים ידידותיים למובייל נקראים לרוב אתרים רספונסיביים. אם האתר שלך אינו רספונסיבי, ייתכן שהגיע הזמן לשדרוג.

8, מנף את המדיה החברתית

מדיה חברתית הפכה לחלק חשוב בשיווק דיגיטלי, והיא יכולה גם למלא תפקיד בשיפור ה-SEO שלך. אם אינך יכול ליישם טקטיקות SEO מסורתיות באמצעות אופטימיזציה ויצירת תוכן, מדיה חברתית יכולה לעזור לך לשפר את SEO מבלי לשכתב תוכן.

אתה יכול לשפר את ה-SEO שלך עם מדיה חברתית על ידי שיתוף תוכן מהאתר שלך. כמו פוסטים בבלוג או קידום מכירות, ובניית עוקב של משתמשים כדי לצרוך ולשתף את התוכן שלך. השתמש בפלטפורמות המדיה החברתיות שהכי הגיוניות עבור הקהל שלך. כגון LinkedIn עבור עסקים B2B או אינסטגרם עבור מוצרי צריכה. בפרופילים אלה, הקפד לכלול קישור לאתר האינטרנט שלך. קח זמן לבנות את העוקבים שלך ולפרסם באופן קבוע. ואולי תופתע עד כמה אתה יכול להגיע לקהל שלך בצורה חסכונית.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שיעניינו אותך