תוכן עניינים

דף נחיתה לעומת בניית אתר אינטרנט: מה אתה צריך ולמה?

האם אתה צריך דף נחיתה לעסק שלך או אתר אינטרנט? איך אתה יודע? כשמדובר בדף נחיתה לעומת אתר אינטרנט, האתר שלך הוא כל הרושם הראשוני שלך באינטרנט. בעוד שדף הנחיתה שלך הוא רק חלק אחד מהרושם הזה. אתה צריך את שניהם כדי לגרום לרושם הראשוני שלך באינטרנט לעבוד באמת. במצבים מסוימים, בניית אתר אינטרנט עשוי להיות יעיל יותר מדף נחיתה, ולהיפך. בפוסט נעבור על כמה מהמצבים הנפוצים ביותר כדי להחליט בין דף נחיתה לעומת אתר אינטרנט. נספק שיטות עבודה מומלצות לדף נחיתה לעומת בניית אתרים מקצועיים, הוספנו גם פרטים על מיקרו אתרים ואפליקציות.

דף נחיתה לעומת בניית אתר: היסודות

אתר אינטרנטדף נחיתה
מספר דפיםחמישה עמודים או יותרדף נחיתה בודד ומצורף דף תודה
מֵידָעכל המידע שלקוחות צריכים לדעתמידע על פריט או הצעה ספציפיים
פונקציונליותעשוי להכיל מספר מודולים ופונקציותבדרך כלל יש רק טקסט, תמונות וטופס
ניווטכל הדפים נגישיםניווט מוגבל
מַטָרָהלהסביר או להציג את הארגוןלמכור או ללכוד לידים
יסודות: דף נחיתה לעומת אתר.

בניית אתר אינטרנט- מה הכוונה?

האתר שלך הוא קבוצה של דפים מחוברים עם פרטים על העסק שלך. בדרך כלל, אתרי אינטרנט עסקיים מסבירים מה העסק עושה ומה המוצרים והשירותים הזמינים. הוא עשוי להכיל דפים מיוחדים כגון הבלוג העסקי שלך, דף כניסה, פורום או פונקציה מסוימת. המטרה העיקרית של אתר אינטרנט היא לתאר ולהסביר את הארגון או העסק שלך, או לתת למשתמשים גישה לשירות.

החשיבות בבניית אתר:

  • מתאר את העסק, המוצרים ו/או השירותים שלך
  • משתמש במספר דפים המחוברים באמצעות תפריטי ניווט
  • עשוי לספק פונקציה או שירות, כגון הזמנה מקוונת, שירות לקוחות או גישה למחקר.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה  נועד לתאר הצעה , קופון, ספר אלקטרוני או ניסיון חינם ולעודד מבקרים לדרוש אותה. למרות שהוא מחובר לאתר, הוא מדגיש אלמנטים חיוניים המתמקדים בהמרה. בדרך כלל אין לו לחצני ניווט או קישורים אחרים. המטרה העיקרית של דף נחיתה היא להניע מכירות או ללכוד לידים.

החשיבות בבניית דף נחיתה:

  • מתאר הצעה, מוצר או שירות בודדים
  • בדרך כלל אין תפריט ניווט
  • משתמש בטופס שבו מבקרים יכולים לתבוע את ההצעה ולהפוך ללידים

מהו מיקרו-אתר?

אם אינך יכול להחליט בין דף נחיתה לעומת אתר אינטרנט, מיקרו אתר עשוי להיות הפיתרון. הבנייה הייחודית הזו חולקת קווי דמיון גם לדף נחיתה וגם לאתר. מיקרו-אתר מסביר עסק, מוצר או שירות בדף בודד, אבל הדף ארוך בהרבה מדף נחיתה. בדרך כלל, קישורים פנימיים מעבירים מבקר למדורים שונים ברחבי הדף, כגון אודותינו, המשימה שלנו, צור קשר או מדורים אחרים. מיקרו-אתר אידיאלי עבור אפליקציות, מוצרים או שירותים שעומדים להשיק, פרילנסרים, ספרים או מסעות פרסום בקנה מידה גדול.

אתר מיקרו:

  • הוא בדרך כלל עמוד אחד ארוך וגלול
  • משתמש בקישורים פנימיים כדי לעזור למבקרים לנווט בין חלקים בדף
  • אידיאלי ליצירת באזז או לתיאור מוצר או שירות בפירוט

מהי אפליקציה?

אפליקציה היא עוד אפשרות פופולרית שעסקים וארגונים רבים משתמשים בה כדי להתחבר ללידים פוטנציאליים ולספק שימוש באינטרנט. אפליקציה שונה משמעותית במובנים רבים מדפי נחיתה, אתרים ומיקרו אתרים. בעוד אלה מתוכננים בדרך כלל סביב אספקת מידע ומשיכת לקוחות חדשים, אפליקציות מתוכננות סביב פונקציונליות. במקרים מסוימים, פונקציונליות זו עשויה לחקות אתר, אך האפליקציה ידידותית יותר למשתמש. במקרים אחרים, האפליקציה עשויה לספק שימוש ייחודי מאתר החברה או הארגון.

מתי נבחר באפליקציה:

  • ניתן להורדה לסמארטפון או לפטופ, ואינו נגיש באמצעות מנוע חיפוש
  • מתמקד סביב פונקציה מסוימת, כגון תקשורת, רכישה, ניווט או משהו אחר.
  • בדרך כלל מעסיק לקוחות קיימים או לידים

מה ההבדלים בין דפי נחיתה, בניית אתרים, מיקרו-אתרים ואפליקציות?

כאשר משווים דף נחיתה לעומת בניית אתרים לעסקים מול מיקרו-אתר, ישנם קווי דמיון רבים. אך גם כמה הבדלים חשובים. הבנת ההבדלים יכולה לעזור לך להחליט מתי עליך להשתמש בדף נחיתה, אתר או מיקרו-אתר. זה גם יכול לעזור לאתר או לעמוד שלך להדהד עם קהל היעד שלך, ולבחור את הפתרון המשתלם ביותר.

אתר אינטרנט

מכיוון שהאתר שלך גדול יותר, בעל פונקציונליות רבה יותר ובדרך כלל דורש יותר השקעה, הוא אידיאלי למשיכת לקוחות נוספים ולהצגת רעיונות מורכבים יותר. אתר אינטרנט הוא הטוב ביותר עבור עסקים או ארגונים מבוססים. הוא יכול לעזור לענות על כל שאלה או דאגה של לקוחות, ולספק שימוש.

מיקרו -אתר

מיקרו-אתר דומה לאתר, אך קטן יותר, והפונקציונליות מוגבלת בדרך כלל לטפסים ולניווט פשוטים. זה אידיאלי לאספקת מידע, מענה על שאלות ויצירת תשומת לב לעסק, מוצר או שירות חדשים. מכיוון שהוא בדרך כלל דורש פחות השקעה, הוא יכול להתחיל לעבוד מהר יותר, כך שזה כלי מועיל לפני ההשקה.

דף נחיתה

דף נחיתה הוא פשוט, קל לקריאה, ומטרתו צריכה להיות ברורה. הדף מכוון בדרך כלל לקהל יעד מסוים, במקום לצרכנים באופן כללי, והוא מרוכז סביב קונספט בודד. הקונספט הוא בדרך כלל קידום מכירות ומכוון למשוך ליד פוטנציאלי. זה בדרך כלל, אבל לא תמיד, מצורף לאתר.

אפליקציה

אפליקציה מתמקדת במתן פונקציונליות ולא במידע. לרוב מדובר בבנייה המורכבת ביותר, ודורשת עבודת פיתוח ייעודית. מכיוון שאפליקציות מספקות פונקציה ודורשות שלב נוסף לשימוש, הן בדרך כלל מכוונות לשמירה על קשרים עם לידים ולקוחות קיימים.

בניית אתר אינטרנט לעומת דף נחיתה: מתי אתה צריך אתר?

ספר את הסיפור שלך

עם דף אודותינו, ייעוד, ערכים, מיקומים, צור קשר ודפים נוספים, תוכל להסביר, במילים שלך, מה העסק שלך ועל מה הוא עוסק. שקול את כל השאלות הנפוצות שעשויות להיות ללקוח לגבי העסק שלך. זה המקום לענות להם.

האתר שלך מאפשר לך לארגן מידע בצורה הגיונית. בדף נחיתה בודד, כל המידע שלך יערם וסביר להניח שהמשתמשים לא גוללו למידע למטה. המפתח הוא לארגן את תוכן האינטרנט שלך בצורה ממוקדת בלקוח. זכור, מה שנראה לך הגיוני אולי לא הגיוני לשוק היעד שלך. בדיקות משתמש מסוימות יכולות לעזור לך להחליט לאילו דפים כדאי להגיע לאן.

הסבר את המוצרים או השירותים שלך

משתמשים שמחפשים מונחים כלליים כמו "גינון", "רופא שיניים" או "שמלות כחולות" כנראה זקוקים למידע נוסף לפני הקנייה. ייתכן שהם לא בטוחים בדיוק מה הם צריכים, או מה זמין. עם האתר שלך, אתה יכול להראות את מה שאתה מציע בפירוט, ולעודד לקוחות לחפור עמוק יותר.

זכור שהמטרה של אתר אינטרנט היא ליידע, לאו דווקא למכור. זה תפקידו של דף הנחיתה. עדיף להפוך את האתר שלך למועיל ואינפורמטיבי. הנה כמה תרחישים שבהם תזדקק לאתר, ואיך חלק זה באתר שלך עשוי להיראות.

  • מסחר אלקטרוני– כמו מעברים בחנות, דפים שונים בחנות המקוונת שלך מארגנים את המוצרים שלך לפי מותג או סוג. אתה יכול גם לתאר כל קטגוריית מוצר ולענות על שאלות או להדגיש תכונות מפתח.
  • מתן שירותים– עם דפי שירות ייעודיים, משתמשים יכולים למצוא את מה שהם מחפשים ביתר קלות. זה גם הופך את המסר שלך לבהיר יותר, ומבטיח שכל שירות יקבל את תשומת הלב הראויה.
  • מיקומים שונים–  כאשר לכל מיקום יש דף באתר שלך, מבקרים יכולים ללמוד עוד על המיקום בקרבתם מבלי לבצע חיפוש נפרד. תרצה להשתמש במילות מפתח ספציפיות למיקום בדפים הנכונים כדי לשפר את הדירוג שלך בגוגל. נדון בכך ביתר פירוט בהמשך הפוסט.

תן פונקציה

אם אתה מציע דרך לבצע הזמנות מקוונות, לקבוע פגישה או להוריד מחקר, תזדקק ליותר מעמוד אחד. קטע השירות המקוון הזה מחובר לחלק הציבורי של האתר שלך, אולם הוא יהיה "מגודר", כלומר הוא דורש פרטי התחברות כדי לגשת אליו. לידים, לקוחות או צוות עשויים לגשת לפונקציונליות זו.

הנה כמה דוגמאות לפונקציות שהאתר שלך עשוי לספק.

  • חנות– אם אתה מוכר מוצרים, תזדקק למספר דפים כדי לאסוף בבטחה מידע של לקוחות ולהביא אותם לתהליך הקנייה.
  • תזמון– תוכל להשתמש ביומן, ביומן פגישות או בטופס כדי להשלים זאת, אך כל אלה ידרשו מספר עמודים.
  • מחקר– בעוד שחלק מעבודות המחקר עשויות להיות נגישות דרך דפי נחיתה (עוד על כך בהמשך), ספריית מחקר שניתנה למשתמשים נבחרים תדרוש אזור נפרד ומגודר באתר האינטרנט שלך.
  • פורומים– כדי שמשתמשים יוכלו להשאיר הערות או להתחיל דיונים על נושא או פוסט, תזדקק לאתר.
  • פונקציונליות מותאמת אישית– עם הפיתוח הנכון, האתר שלך יכול לספק את כל סוגי הפונקציונליות הספציפית למוצרים, השירותים, המודל העסקי, הצוות או הלקוחות שלך.

התייחס ללקוחות

האתר שלך מאפשר לך להציג את תרבות החברה, הייעוד, הערכים והסגנון שלך. הקול של המותג שלך כמו גם עיצוב האתר שלך צריכים לעבוד יחד כדי להשיג מראה שלקוחות אידיאליים מתחברים אליו.

אמנם ניתן להשיג זאת בעמוד בודד. אך קשה יותר ליצור מסר ברור. עם אתר אינטרנט, אתה יכול להעביר מסרים שונים. כמו הייעוד או הערכים שלך, בדפים ייעודיים, תוך שמירה על סגנון עקבי בכל האתר.

  • המשימה– המטרה של החברה שלך. דוגמה: לפתור בעיה, לעזור לאנשים לחיות חיים טובים יותר, או לספק חוויה פנטסטית.
  • ערכים– האידיאלים או האתיקה שמניעים את החברה שלך. דוגמה: כנות, התמדה, מסירות, עבודה קשה או יושרה.
  • תרבות– איך זה לעבוד בחברה שלך. דוגמה: מזדמן או מקצועי, מהיר או נינוח, מוכר או היררכי.
  • סגנון– האווירה או הגישה של החברה שלך. דוגמה: מודרני ומהנה, מלומד ואינפורמטיבי, יוקרתי ורציני.

שפר את SEO

קידום אורגני בגוגל (SEO) – אופטימיזציה למנועי חיפוש, עוזרת למשתמשים למצוא את העסק שלך עם שאילתות החיפוש הנכונות – היא חלק חיוני ברוב אתרי העסק. זה לא יעיל למקד מילות מפתח מרובות בעמוד אחד, ולכן אידיאלי להחזיק מספר דפים כדי למקד את מילות המפתח החשובות ביותר בתעשייה שלך. לכל עמוד צריכה להיות מילת מפתח ייעודית, כדי שהמשתמשים יוכלו למצוא אותה בקלות רבה יותר בחיפוש. זהו יתרון מרכזי של אתר אינטרנט בכל הנוגע להכרעה בין אתר לבין דף נחיתה. חשוב לבצע מחקר מילות מפתח מקיף לפני שמתחילים בבניית אתר או בניית דף נחיתה.

  • מילות מפתח למיקום– עבור מיקומים פשוטים, השתמש במילות מפתח ספציפיות למיקום כדי לשפר קידום אתרים מקומי .
  • מילות מפתח של שירות או מוצר– בצע את המחקר שלך כדי לגלות באילו שאילתות משתמשים פוטנציאליים כדי למצוא מוצרים או שירותים כמו שלך, וצור דפים סביבם.
  • מילות מפתח של שאלות ותשובות. האתר שלך הוא מקום מצוין ללמד את הלקוחות לגבי המוצר או השירות שלך, ומענה על שאלות נפוצות הוא דרך מצוינת לעשות זאת. מילות מפתח אלו עם זנב ארוך בדרך כלל משתמשות ב"מי, מה, מתי, איפה, למה או איך". והן מקום מצוין להתחיל בו עבור אתרים חדשים שמתקשים להתחרות על מילות מפתח רחבות יותר.

דף נחיתה לעומת בניית אתר אינטרנט: מתי אתה צריך דף נחיתה?

פרסום PPC

גוגל שופטת את איכות המודעות של תשלום לפי קליק (PPC) בין השאר לפי הרלוונטיות שלהן לדף המקושר, ודף נחיתה ספציפי שנבנה סביב המודעה יהיה רלוונטי יותר מדף מוצרים או שירותים כלליים. המשמעות היא שהוא מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש ונותן למבקרים את מה שהם מחפשים. תוכל להשתמש בפרסום PPC ובדף נחיתה ייעודי עבור כל אחת מההצעות הבאות:

  • מוצר חדש. מקד למילות מפתח רלוונטיות במודעת ה-PPC שלך ובנה דף נחיתה המציג את המוצר החדש שלך. זה מאפשר לך להזניק את המכירות על ידי הדגשת המוצר הזה באופן בלעדי.
  • הנחה. לקוחות שמחפשים מחיר מסוים סביר להניח שיגיבו למילות מפתח הקשורות לעלות ולדף נחיתה עם הנחה.
  • אירוע. למרות שזה גם חכם להציג אירוע באתר שלך עבור הלקוחות הקיימים או המעריצים שלך, דף נחיתה יגיע למשתמשים שמחפשים באופן בלעדי את האירוע ואולי לא מחפשים את העסק שלך.
  • מיקום חדש. זה אמור להיות מחובר גם לאתר שלך, אבל הוספת דף נחיתה עם קמפיין PPC תעניק למיקום החדש יותר נראות כבר מההתחלה.

מגנטים עופרת

מגנט הלידים שלך יכול להיות כל סוג של תוכן מועיל הנסגר באמצעות טופס. משתמש ממלא את הטופס בדף הנחיתה, ומספק לפחות את השם והמייל שלו כדי שיהפכו ללידים, על מנת לראות את ההצעה בדף התודה המצורף. זו הסיבה שדף נחיתה עשוי להיקרא גם דף הצטרפות או דף לכידת לידים.

עצב את דף הנחיתה שלך במיוחד עבור מגנט הלידים, עם כל הפוקוס על התוכן, הצורה ומילות המפתח. שלח את הקישור לדף הנחיתה ללידים הקיימים שלך כאסטרטגיית טיפוח לידים, או השתמש בו עם מדיה חברתית , מילות מפתח אורגניות ממוקדות או פרסום PPC כדי ליצור לידים חדשים.

עם דף נחיתה, אינך צריך לעדכן את כל האתר שלך בכל הצעת תוכן חדשה. הנה כמה הצעות תוכן או מגנטים מובילים שבהם אתה עשוי להשתמש:

  • סמינר מקוון. ענה על שאלות הלקוחות עם פאנל של מומחים או עם הצוות שלך בסרטון חי או מוקלט מראש.
  • ספר אלקטרוני. שתף את המומחיות שלך בתעשייה בספר אלקטרוני אינפורמטיבי.
  • ניסיון חינם. עם מדגם חינם או הצעת שירות מוגבלת, אתה יכול למשוך לידים מתעניינים ואיכותיים.
  • מדריך. קח לידים חדשים בתהליך מסובך, שלב אחר שלב.
  • רשימת תיוג. ספק את כל השלבים או הפריטים הדרושים להשלמת משימה.

תפוס תשומת לב

ללא כפתורי ניווט, קישורים, בלוגים או הסחות דעת אחרות, דף נחיתה שומר ומפנה את תשומת הלב של המבקר טוב יותר מהאתר כולו. כאשר משתמש מגיע לדף נחיתה, הוא יכול רק להשלים את ההצעה או לחזור לתוצאות החיפוש.

בדיקה

מכיוון שדף נחיתה הוא רק עמוד אחד עם מיקוד אחד, הרבה יותר קל לבדוק אותו מאשר חלקים מהאתר שלך. עסקים מסוימים בודקים שתיים או שלוש גרסאות שונות של דפי נחיתה, אחרים בודקים 40 או 50. עם הכלים הנכונים, אתה יכול לבדוק את הדף שלך באופן רציף, מה שהופך אותו לידידותי ומשכנע ככל האפשר.

כל סוג של דף לידים, דף נחיתה או דף סחיטה ניתן, ובדרך כלל צריך, להיבדק. זה נכון במיוחד אם הקידום של דף הלידים הוא לטווח ארוך, או אם הוא לא מתפקד כצפוי. הנה כמה היבטים של הדף שלך שאתה עשוי לבדוק;

  • העתקה. טקסט בדפי נחיתה הוא בדרך כלל קצר, אך יש לבחור בקפידה את מה שיש. הוספת קצת יותר מידע, הסרת טקסט רב מילים או הפיכת העותק למכוון פעולה יכולים לשנות את השפעת הדף.
  • התאמה אישית. לדפים שמתאימים תוכן עם מידע קיים על לידים יש בדרך כלל שיעורי המרה גבוהים בהרבה .
  • קול. בהתאם לקהל שלך, הפיכת הדף שלך ליותר סתמי או מקצועי, קליל או רציני, מפורט או כללי, יכול לעשות את ההבדל.
  • מדיה. הוספה או שינוי של תמונה או סרטון יכולה לשנות את שיעורי ההמרה. לדוגמה, תמונות עם פנים של אנשים נוטות לעורר אמון רב יותר מאלה שאין להם. דפי נחיתה עם סרטונים נוטים להניב ביצועים טובים יותר מאלה שאין להם.
  • מילות מפתח. בחירת מילות המפתח הנכונות יכולה להשפיע על כמה אנשים רואים את הדף והאם דף הנחיתה רלוונטי. בדוק מילות מפתח שונות במודעות או ב-SEO בדף והעריך את התנועה וההמרות.

למשוך לקוחות שונים

אין לך רק ברכה אחת לכל מי שאתה פוגש, ולא אמור להיות לך רק דף אחד לכל הלקוחות שלך. למרות שהאתר שלך נשאר בדרך כלל זהה, אתה יכול ליצור דפי נחיתה מותאמים אישית כדי לפנות לפלחי שוק מסוימים. זכור שהתוכן, ההצעה, סגנון העמוד והפרסום שתבחר יקבעו עד כמה הדף ישפיע על השוק החדש.

  • מיקום. דפי נחיתה המוקדשים למיקום ספציפי יקלו על לקוחות באזור זה למצוא אותך.
  • דמוגרפיה. גיל, תחומי עניין, השכלה וגורמים אחרים יכולים להשפיע על המוצרים או השירותים שלקוחות מחפשים, ועל אילו סוגי דפי נחיתה הם יגיבו.
  • מחיר. חלק מהלקוחות מחפשים איכות, ללא קשר להוצאות, בעוד שאחרים קונים לפי מחיר בלבד. דף הנחיתה הנכון יכול לעזור לך למקד לכל אחת מהקבוצות ולכוון אותן למוצרים, השירותים או התוכן הנכונים.

מתי להשתמש במיקרו-אתר

המיקרו-אתר המדהים מבחינה ויזואלית של פטגוניה מתמקד בהגנה על הסביבה בבלקן.

כפי שהוסבר קודם, המיקרו-אתר נמצא איפשהו בין דף נחיתה לאתר. זה בדרך כלל עמוד בודד וארוך עם קישורים פנימיים כדי לעזור למשתמש לנווט בין חלקים. ישנם גם סוגים אחרים של מיקרואתרים , חלקם המשתמשים בכמה דפים קצרים מאוד, אחרים שתופסים את אותו תחום כמו המותג, אך נראים ופועלים אחרת. בכמה מקרים ייחודיים, מיקרו-אתר עשוי להיות אפשרות טובה יותר מדף נחיתה או אתר אינטרנט. הנה כמה מצבים שצריך לחפש.

יצירת Buzz

אם אף אחד לא שמע על המוצר או השירות שלך עד יום השקתו, החמצת הזדמנות שיווקית גדולה. באז טרום-השקה הוא חלק בלתי נפרד מהשקה מוצלחת, ומיקרו-אתר הוא דרך מצוינת לתת ללקוחות פוטנציאליים תצוגה מקדימה של העסק, המוצר או השירות שלך. בזמן שאתה מפיץ את הבשורה דרך אתרי חדשות, ראיונות, נסיונות חינם, מבחני בטא או אסטרטגיות קידום אחרות, אתה יכול להפנות מעריצים חדשים לאתר המיקרו שלך ולשתף את כתובת האתר כדי להגביר את המסר.

אתרים כמו אלה עובדים בצורה הטובה ביותר עם אלמנטים גרפיים מודגשים ומינימום טקסט. השתמש בתמונות מושכות תשומת לב ובטקסט קצר ממוקד פעולה כדי ליצור התרגשות בקרב הקהל שלך.

קמפיין גדול

כמה אסטרטגיות קידום מכירות ומאמצי שיווק חשובים מכדי להיות מוצנעים בפינה של האתר שלך, וגדולים מדי עבור דף נחיתה בודד. כאשר מסע פרסום הופך למוצר או למכונת מכירות משלו, מיקרו-אתר הוא דרך מצוינת לעזור לו לצמוח.

קמפיינים אלו משולבים לעתים קרובות עם מאמצים פילנתרופיים או פעולות טובות אחרות, והמיקרו-אתר עוזר להפריד את הקמפיין מהאתר הממוקד במכירות מבלי להפריד אותו רחוק מדי. מיקרואתרים עשויים לשמש גם לציון דרך של מותג, כגון יום נישואין גדול או יעד שהושג.

חומר רגיש לזמן

הרבה מושקע ביצירת אתר וזה אומר שלוקח קצת זמן ליצור אותו, אבל הוא בנוי להחזיק מעמד. עם זאת, לא כל חומר צריך אתר אינטרנט שיימשך שנים על גבי שנים. אם יש לך מוצר או שירות שעומדים לעלות בפופולריות לזמן קצר, אבל העניין כנראה יתמעט בהמשך, מיקרו-אתר הוא אופציה מצוינת. למיקרואתר לוקח זמן קצר להגדיר. זה נהדר עבור מוצרים עונתיים, הופעות בכורה גדולות, כגון הוצאת סרטים או ספרים, או אירועים.

המיקרו-אתר של הסרט העלילתי Dr. Sleep משתמש באוסף קטן של דפים קצרים, אך מושכים חזותית. מכיוון שהבאזז סביב סרט בדרך כלל מתפוגג לאחר שהוא יוצא מבתי הקולנוע, מיקרו-אתר הוא פתרון אידיאלי.

מתי להשתמש באפליקציה

בין אם הורדתם אותם לסמארטפון או למחשב הנייד, רובנו מכירים אפליקציות, ואולי אפילו משתמשים בהן כל יום. אפליקציות בדרך כלל מספקות קיצור דרך למוצרים או שירותים של עסק מסוים. במקרים מסוימים, האפליקציה עשויה להיות דומה מאוד לאתר הקשור. זה נכון לאפליקציות תקשורתיות או חברתיות רבות, כמו טוויטר או Reddit, בין היתר. אפליקציות אחרות עשויות להיות שונות באופן משמעותי, והאתר עשוי להיות משני לאפליקציה. זה המקרה של אפליקציות כמו Uber או Snapchat, בין היתר. בכל מקרה, הפונקציונליות בדרך כלל יעילה באפליקציה, מה שמקל על השימוש והניווט. אפליקציות גם דורשות יותר זמן ומשאבים לפיתוח. לכן הן פופולריות יותר עבור מוצרים ושירותים מבוססים היטב.

ייעול שירות

במקרים רבים, אפליקציות מרחיבות או משפרות את הפונקציונליות שכבר קיימת באתר. אפליקציה עשויה לאפשר לשירות להיטען מהר יותר, לתמוך בקהל גדול יותר או להגיע ליותר אנשים. לעתים קרובות, אפליקציה מתוכננת לעבוד בצורה קלה ואינטואיטיבית יותר, מאפשרת למשתמשים להשתמש בפונקציות של מסך מגע. להתאים אישית את החוויה שלהם או להשתמש בתכונות מסוימות ללא חיבור לאינטרנט.

Engage Leads

אפליקציות יוצרות מרחב ממוקד עבור פונקציה או שירות אחד. בהחלטה בין אתר, דף נחיתה, מיקרו-אתר ואפליקציה, חשוב להעריך את הקהל ואת היעדים שלך. שקול אם השטח הייעודי שאפליקציה מספקת ישפר את השירות שלך. אפליקציה מאפשרת לעסקים או לארגונים להסיר הסחות דעת ולהתחבר לקהלים שלהם בצורה ישירה יותר. לדוגמה, אפליקציות מאפשרות שימוש בהודעות דחיפה, מה שיכול להגביר את המעורבות. בעוד שמשתמשים יכולים לנווט הרחק מאתר, דף נחיתה או מיקרו-אתר, אפליקציה מוקדשת למותג יחיד.

שפר את הפונקציונליות

לעתים קרובות אפליקציות מאפשרות למשתמשים לגשת ליותר פונקציות. מעניקות למעצבים יותר חופש ליצור חלל מותאם אישית. בעוד שמערכת מבוססת דפדפן מגבילה אפשרויות עיצוב רבות, אפליקציה מאפשרת למעצבים ליצור פלטפורמה מותאמת לשירות. זה יכול להקל על השימוש בשירות ולהפעיל פונקציונליות ניידת, כגון כלי מיפוי או מצלמת סמארטפון.

אם אתה תוהה לגבי דף נחיתה לעומת אתר אינטרנט, שקול להשתמש בשניהם יחד. לחלופין, אולי אפילו תשקול מיקרו-אתר. כל אחד צריך לשמש לדברים שונים, ואין להחליף את אחד בשני. אם לא השתמשת בדפי נחיתה בעבר, או שעדיין לא בנית אתר אינטרנט, זה הזמן להתחיל!

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שיעניינו אותך