תוכן עניינים

איך לכתוב פוסט נהדר בבלוג צעד אחר צעד

בלוגים הם אסטרטגיה חשובה ליצירת תנועה והפניות לאתר שלך. אולי לא ראית תוצאות מעולות מהבלוג שלך בעבר, או שאתה רוצה לחזק את האסטרטגיה שלך, ואתה תוהה איך לכתוב פוסט נהדר בבלוג. שינויים אחרונים באלגוריתם החיפוש של גוגל ובציפיות הקוראים שינה את נוף הבלוגים בשנים האחרונות. ניקח אותך בתהליך של איך לכתוב פוסט בלוג נהדר צעד אחר צעד.

איך לכתוב פוסט בבלוג?

חלק חשוב בכתיבת פוסט נהדר הוא לוודא שהקוראים – ומנועי החיפוש – יכולים למצוא אותו. למרבה הצער, אפילו הפוסט הטוב ביותר בבלוג לא יקבל תנועה רבה אם סורקי מנועי החיפוש לא יוכלו להוסיף אותו לאינדקס ולמיין אותו לצד שאילתות המשתמשים. משמעות הדבר היא שהישארות מעודכנת בשיטות העבודה המומלצות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא חלק חשוב מכתיבת פוסט נהדר בבלוג.

הטכנולוגיה זזה מהר יותר מאי פעם ושיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים יכולות להשתנות במהירות. הנה כמה דברים חשובים שכדאי לזכור כדי לעבוד על אופטימיזציה של הפוסטים בבלוג שלך:

  • גוגל נוטה לתת מיקומים טובים יותר של דף תוצאות מנועי חיפוש (SERP) לתוכן יסודי ומושכל היטב.
  • פוסטים מולטימדיה נוטים לקבל דירוגים גבוהים יותר, יותר קליקים ויותר שיתופים. הוספת סרטונים, אינפוגרפיקה, תמונות וסוגים אחרים של מדיה יכולה לעזור לשפר את הפוסטים בבלוג שלך.
  • הכללת רשימות קצרות, הגדרות או הסברים יכולים להגביר את הסיכויים שלך לקבל קטע Featured Snippet , מקום SERP מבוקש.
  • כיום מתבצעים יותר חיפושים במכשירים ניידים מאשר במחשבים ניידים. ודא שהאתר שלך מותאם לנייד.

השלבים לכתיבת פוסט בבלוג

שלב 1 – בחר את הנושא הנכון

איך לכתוב פוסט נהדר בבלוג כוכבים על ידי בחירת נושא נהדר. הנושא שלך צריך לתת למבקרים באתר שלך ערך, בדרך כלל על ידי מענה על שאלה או מתן פתרון. הנושא צריך להיות רחב מספיק כדי שתוכל לפרט עליו בהרחבה, אבל הוא צריך להיות מספיק ספציפי כדי שתוכל לכסות אותו במלואו. לדוגמה, פוסט בבלוג בנושא עיצוב נוף שכותרתו פשוט "טיפול בדשא" הוא רחב מדי. במקום זאת, פוסט עשוי לכסות "טיפים לטיפול במדשאות לאזורים מוצלים".

אתה גם רוצה שהנושא שלך ישתלב באסטרטגיית השיווק הכוללת שלך ובמטרה של הפוסט בבלוג שלך. אתה רוצה לייצר תנועה אורגנית (ללא תשלום) לבלוג שלך, אבל אתה גם רוצה לאסוף לידים. השתמש בנושא הגיוני עם דף נחיתה שבנית לאחרונה והצעה שאתה מספק. לדוגמה, פוסט הבלוג הגינון שהוזכר קודם לכן יעבוד היטב עם מדריך להורדה כמו, "מדריך עשה זאת בעצמך לדשא בריא במישיגן.

שלב 2- השתמש במילות המפתח הנכונות

מנועי חיפוש הם כעת חכמים מדי עבור טרופי SEO כמו מילוי מילות מפתח, אבל זה לא אומר ששיטות העבודה המומלצות לקידום בלוגים אינן חשובות. מילות מפתח לא נועדו "להערים" על מנועי חיפוש או משתמשים, אלא לכוון אותם בכיוון הנכון. אם אתה משתמש במילות מפתח בתוכן שלך שגם לקוחות פוטנציאליים משתמשים בהן וגוגל מזהה זאת, זה יקל על מציאת הפוסט בבלוג שלך.

מציאת מילות המפתח הנכונות ושימוש הולם בהן היא עדיין חלק חשוב בכתיבה של פוסט נהדר בבלוג. אל תנחש באילו מילות מפתח אתה צריך להשתמש. מגוון כלים חינמיים וזולים יכולים לתת לך נתונים. נסה את אלה:

  • מתכנן מילות המפתח של Google. אלא אם כן אתה קונה מודעות Google, הכלי הזה ייתן לך הערכות גסות. אבל זה מקום טוב להתחיל בו.
  • כלי קסם מילות המפתח של SEMrush. תזדקק למנוי SEMrush בשביל זה. אבל תקבל נתונים מעמיקים של מילות מפתח.

שלב 3- כתוב את הפוסט שלך בבלוג

עכשיו, כשיש לך נושא מוצק ומילות מפתח, אתה מוכן לכתוב את הפוסט שלך. יכול להיות שיעזור לך לעשות קו מתאר מראש, כך שהפוסט שלך יתבצע באופן הגיוני. אתה גם רוצה להיות בטוח שאתה מכסה את הנושא במלואו. פעם, פוסט בבלוג סביב 700 מילים הספיק כדי לרצות את האלגוריתם של גוגל ועדיין לשמור על עניין הקוראים שלך. כדי לדעת איך לכתוב פוסט בבלוג, תצטרך לכסות את הנושא יותר לעומק. מחקר SEO מראה שפוסטים בדירוג העליון הם בין 1,000 ל-2,000 מילים. עם זאת, אל תוסיף טקסט רק כדי להגדיל את האורך. השתמש בפוסט שלך כדי לכסות את הנושא בצורה משמעותית.

הנה כמה עצות לכתיבת פוסט נהדר בבלוג שקוראים וגוגל יזהו:

  • למד פוסטים מתחרים. ראה מה הפוסט בדירוג העליון כבר כיסה. הקפד לכסות את כל הנקודות הללו ואחרות, באופן אידיאלי עם מידע טוב יותר או יותר ספציפיות.
  • השתמש במקורות. לאורך הפוסט שלך, קישור למידע אמין כדי לבסס אמינות.
  • ארגן כותרות. השתמש בכותרות H1, H2, H3 ו-H4 כראוי כדי לארגן את התוכן שלך.
  • היה ספציפי. ספק הוראות או פרטים ספציפיים כדי להראות לקוראים שלך איך לעשות משהו או להסביר טוב יותר את הנושא. הימנע מהכללות.
  • הוסף תמונות. חלק את הטקסט שלך עם כמה תמונות או אינפוגרפיות באיכות גבוהה. ודא שיש לך הרשאה להשתמש באלה.

שלב 4- הוסף קריאה לפעולה

לאחר שכתבת ושכללת את הפוסט שלך, אתה רוצה לוודא שהוא חלק יעיל מאסטרטגיית השיווק שלך. בסרגל הצד, באמצע הטקסט, או בסוף הפוסט, כלול קריאה לפעולה (CTA) רלוונטית.

ה-CTA שלך הוא הגשר בין הבלוג שלך לבין היעדים העסקיים שלך. ה-CTA עשוי להיות הורדת תוכן, קישור לדף איש קשר או הצעת מחיר, או קופון. לא משנה מה CTA שתבחר, זה צריך להיות ברור, ברור, ולהתייחס לתוכן בפוסט בבלוג.

שלב 5- הצג את זה

לדעת איך לכתוב פוסט נהדר בבלוג לא ממש נגמר שם. אם אתה רוצה שהקהל שלך ימצא את הפוסט בבלוג שלך, חשוב להשוויץ בפוסט שלך ברגע שהוא עולה לאוויר. ככל שהפוסט שלך זוכה ליותר ביקורים, קריאה, קליקים ושיתופים, גוגל תזהה שהוא מכיל תוכן מועיל ואיכותי, והוא יעבור למעלה בתוצאות החיפוש.

הנה כמה דרכים שבהן תוכל לתת לפוסט הבלוג שלך התחלה מצוינת

  • כלול אותו בניוזלטר שלך
  • שתף עם החברים או הקולגות שלך
  • שתפו ברשתות החברתיות
  • צור קשר עם בלוגרים אחרים שמקשרים לבלוגים מתחרים, ספר להם על הפוסט שלך ולמה הוא יכול לעזור להם.
  • השב לשאלות רלוונטיות ב-Quora או באתרים דומים

פוסטים בבלוג אינם מגיעים לראש דף תוצאות במקרה. הם מתוכננים היטב ומספקים תוכן מועיל ואיכותי. עכשיו כשאתה יודע איך לכתוב פוסט נהדר בבלוג, בחר נושא ונסה את האסטרטגיה הזו בעצמך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שיעניינו אותך